Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів
Якщо Ви - викладач ВНЗ, то ми сподіваємось, що команди Вашого університету також візьмуть участь у цьому захоплюючому змаганні, якщо Ви презентуєте бізнес-спільноту, очікуємо на Ваше оголошення до роботи в якості експерта або ж потенційного спонсора конкурсу.
Отож, до закінчення реєстрації команд для участі
у Всеукраїнському конкурсі студентських маркетингових планів
залишилося ще 7 днів,
а 13 команд вже зареєстровано!
Отож, до участі вже зголосилися студентські команди
· Дніпропетровський університет економіки та права (3 команди),
· Донецький державний університет управління (2 команди),
· Донецький національний технічний університет,
· Київський інститут музики ім. Р.М. Глієра,
· Львівська комерційна академія,
· Національний гірничий університет,
· Національний університет харчових технологій
· Приазовський державний технічний університет,
· Сумський державний университет,
· Тернопільський державний технічний університет імені Івана Пулюя
Якщо Ви знаєте, що Ваші студенти виявляли зацікавлення в конкурсі і пройшли індивідуальну реєстрацію на сайті, нагадайте їм, що капітану необхідно сформувати команду і зареєструвати її, а Вам так само треба особисто зареєструватися на сайті www.studyMARKETING.in.ua , щоб студенти могли долучити Ваше прізвище як викладача-консультанта.
Що дає студентам участь у цьому конкурсі?
- Можливість застосувати свої теоретичні знання на практиці
- Глибше ознайомитися з тим, як працює український бізнес
- Поспілкуватися із потенційними роботодавцями та влаштуватись на перспективну роботу
- У разі виходу у фінал та потраплянні до першої трійки – отримати цінні призи (грошова винагорода, цінні подарунки, сертифікати участі тощо)
Що потрібно зробити для того, щоб взяти участь у конкурсі?
- Створити команду з 2-5 студентів та обрати її капітана
- Заручитися підтримкою консультанта (викладача маркетингу ВНЗ)
- Обрати компанію, для якої складатиметься маркетинговий план, та заручитися згодою її керівника
- Кожному учаснику, а також керівникам команд зареєструватися окремо на веб-порталі конкурсу http://www.studymarketing.in.ua/students/mpdraft/competition.html
- Капітану команди на цьому ж порталі зареєструвати команду, отримавши можливість ознайомитись та завантажити всі необхідні інформаційні матеріали
- Почати працювати над створенням плану за власною методикою, або ж тією, що розроблена та подана в підручнику «Маркетинг» http://www.studymarketing.in.ua/aboutbook.html
Консорціумом з удосконалення менеджмент освіти в Україні за підтримки спонсорів конкурсу передбачені спеціальні призи для перших трьох призових місць, та окремі нагороди від наших партнерів.
Нагороди переможцям Конкурсу вручають під час урочистої церемонії нагородження, яка проводитиметься наприкінці фінальної частини конкурсу.
На офіційному сайті конкурсу розміщені
ПРАВИЛА УЧАСТІ У КОНКУРСІ
http://www.studymarketing.in.ua/students/mpdraft/rules.html
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ПИСЬМОВИХ РОБІТ
http://www.studymarketing.in.ua/students/mpdraft/requirements.html
ПОРАДИ УЧАСНИКАМ КОНКУРСУ
http://www.studymarketing.in.ua/students/mpdraft/advices.html
Порадьте своїм студентам зареєструватися на сайті й ознайомитися з умовами конкурсу.
ВАЖЛИВІ ДАТИ:
Закінчення реєстрації команд: 30 квітня 2009 р.
Останній день відправки письмових робіт: 22 травня 2009 р.
Оголошення результатів першого туру: 7 червня 2009 р.
Якщо виникатимуть запитання щодо участі – прохання звертатися за тел. 8-050-355-95-10 або (044) 248 7239, 248 7249 або електронною поштою: konkurs@ceume.org.ua